Sabtu, 3 September 2011

kisah raya semalam !

Plan last minute dgn Nieza nak pergi open house rumah ekin. Memula aku memang nak pergi tapi disebabkan malam rumah terbukanya so aku pun tak jadi lah pergi. Sekali lepas je aku tutup facebook mesej Nieza masuk ajak aku pergi rumah ekin. Disebabkan aku kesian kat dia takde geng nak pergi aku pun pergi jela tapi aku stay rumah nieza lah malam ni sebab dah lewat malam kan nak balik. esok baru aku balik rumah. Masa aku tengah tunggu nieza ambik aku kat Serdang, ada uncle taxi ni macam biasalah 'taxi dik?' kalau kapel2 lalu tu, dia mesti cakap 'taxi dik? nak pergi mana? hotel?'aku pun pandang lah uncle tu ngan muka pelik. apehal pulak uncle ni cakap macam tu, tak sopan gila ! lepastu uncle tu pun cerita lah ngan aku yang dia dah bawak taxi 12tahun so dia dah faham perangai bebudak zaman sekarang. Uncle cerita pernah ada kapel tanya uncle ni budget hotel murah kat mana? so uncle tu bawaklah pergi hotel 1 jam rm12 kalau tak silap aku. Aku pun terkejut mendengarnya ni. Uncle tu india tau pastu dia boleh cakap 'astaghfirullah' ape semua. lagilah aku pelik! haihh. Dia cakap takde ape yang luarbiasa dah kat dunia ni..aku pun hanya mampu tersenyum jelah,huhu. btw, thanks to nieza sebab sudi bawak aku jenjalan eh ! hee :)

0 ulasan: