Selasa, 4 Oktober 2011

I.T

Secara jujurnya aku cakap, aku ada tweeter,tapi sumpah aku tak reti guna ! hee. Snaptu?? menatang apetu. cam best je bunyi ia. YM? dah kena block kot..dah lama x bukak. nak bukak haritu,sekali lupa password. memang bye2 la. Nasib baik gmail x lupa. um..skype? ada..masih berfungsi cuma not in progress je. eh? sama jelatu kan?aha. Maksudnya..jarang la bukak skype, sebab takde siapa nak skype ngan aku. sedih :(
FB pulak? memang hari2 tak lupa nak study muka buku tersebut. *skemanya ayat,hee.
Blog? Dulu tak reti tau nak buat layout, isi semua bendalah ni. Tapi berkat kawan2 aku yang tolong, menjadi jugak blog ni. hee. kerja aku sekarang cuma update blog je. kalau nak ubah apa2, assistant tak bergaji ada, haha. Canggih betul zaman sekarang ni. semuanya dihujung jari je. dasat-dasat..

*kelaparan melanda. walaupun aku dah bedal 4keping roti malam ni, tapi perut aku masih berbunyi. urgh! SABAR Farah !

0 ulasan: