Ahad, 2 Oktober 2011

Mc'D !



Ingat nak belanja kak Ika Mc'D sebab dia dah last kat sini minggu ni. 1.25 aku call Mc'D. Then macam biasa lah dalam masa 45 minit sampai. Pukul 2.10 aku dah tunggu kat bawah. Sebab biasa delivery tak sampai 30 minit dah sampai dah. Pukul 2.30..tak sampai lagi. Aku call Mc'D center tanya. Dia cakap rider tu dah otw. Oke. Pukul 3.00 tak sampai2 lagi. Aku call Mc'D center lagi. Dia cakap rider tu tak dapat dikesan tapi dalam masa terdekat akan sampai. Pukul 3.05 Mc'D Larkin call aku dia cakap order baru masuk. Sistem down harini. Aku pun maki lah apa lagi. Dah nak 2 jam lebih aku tunggu,tak sampai2 lagi apa kes? Tadi cakap rider itulah rider inilah. Pastu orang tu cakap manada kena mengena dengan rider pulak. @$%#! Then,dia cakap 10,15 minit lagi sampai. Pukul 3.35 baru sampai. Kau kira berapa minit 10,15 minit dia tu?? Shit ! Lepastu rider tu boleh tanya aku 'marah ke?' Apa ke cerdik noe soalan kau tanya aku tu dah kenapa.. bungok. Kalau aku balik KL ni,dah separuh jalan dah weh ! baby betul. Kan dah free kena maki ngan aku on the phone tadi. Memang last lah aku delivery dengan kau Mc'D ! 

*mood marah tak hilang lagi ni k !

0 ulasan: