Sabtu, 1 Oktober 2011

Pelik Tapi Benar

Benda yang pelik berlaku pada diri sendiri. Mungkin ada yang percaya, dan sebaliknya. Ikut sukalah nak percaya ke tak :)


# Ada cikgu salahkan aku sebab kawan aku result dia jatuh. Punca dia salahkan aku sebab aku budak KL. What The.. !


# Punca breakoff dengan 1st BF ialah kawan dia suka aku. So conclusion nya, perasaan kawan tu lagi penting dari lover sendiri @#%$ !


# "kalau result SPM awk lagi bagus dari sy, kita putus" haha. kata BF kepada GF nya. So? At last, breakoff jugak.


# Ada gadis tak suka aku sebab aku ni lagi pandai dari dia. So, aku ni bodoh sangat pergi membodohkan lagi diri ni. At last..serves you right Farah !


# Non-talk, talk-less, Un-talk (pape jela) since 13 until now, hee. 


Terima kasih daun keladi, 
lain kali kita jumpa lagi. *merepek ;P

0 ulasan: