Ahad, 11 Mac 2012

geram ah !

Harini buat kali pertama dan cukup beraninya aku keluar sengsorang pegi City Square. hebat kan? HAHA. btw, THANKS to cik afifah sebab kau teman aku jugak aku walaupun kau sampai lambat kat sana dan sanggup jugak kau dari rumah gerak ke sana demi aku kan? HAHA. TQ mate :)
kes geram ni sebab jam..arghhh! GILA awesome, baju takyah cakap. kasut pun..time-time camni la kau nak offer kan? camera..ummm! BENCI ! tak kisah la walaupun aku keluar sorang-sorang tadi tapi shoping ngan kawan aku sorang ni memang best. habis RM200 aku harini. gila ah! memang aku puasa sebulan lah jawabnya nak cover duit belanja yang aku dah belanjakan tadi kan. grrr. sabar jela, hmmm ! :(

oke,ada sesiapa yg nak sponser? hee

*saya x kisah xdapat DSLR janji sy dapat kamera yg COMEL ni pun dah cukup ^_~

0 ulasan: