Khamis, 13 September 2012

Flash Back

Adakah korang menyesal dengan sesuatu yang telahpun korang buat? Pernah kan. samala kita. For the truth based on my experience ialah memang salah aku sendiri bila aku terpaksa desak setiap masa kat ex-bf aku. ter-paksa ok,bukan sengaja. tapi nak jadikan cerita memang salah aku sebab aku da tau bf aku sibuk tapi aku desak dia jugak untuk buat sesuatu (yang ni, rahsia. sebab boleh nangis kalau cerita. HAHA) At the end, break off sebab masing-masing 'api'. takde salah seorang pun yang boleh jadi 'air'. sangat sedih. kenapa x selamatkan? hmm..sebab..entahla. dah cuba kot,tapi can not go bak kata omputih. haha. then menyesal x sudah. andai kata masa boleh diundur, insyaAllah aku xkn jadi panas baran lagi dan..aku akan lebih memahami si dia yang akan datang, hee. pray of me !

 *moral kat sini ialah bertindak guna OTAK, bukan HATI. pengajaran untuk diri sendiri jugak :)

0 ulasan: