Sabtu, 24 September 2011

Last but not least

oke. harini sebak,sedih,hiba. tapi-tapi ! tak menangis pun oke.. salah satu sebab baju kurung berlubang harini terkena paku kat dinding masa otw nak duduk. baju raya tu ! waa,huhu. then yg utamanya..sebab harini hari terakhir kitorang handle asrama dan melepaskan jawatan masing2 kepada ahli jawatankuasa yang baru. Actually bukan gila kuasa pun tapi macam sedih sebab dah tak boleh lepak kat office, gosip-gosip pasal bebudak ni. haha. teruk-teruk ~
lucky draw,beli 1 so dapat pun 1 lah kan. then,ada souvenier untuk kami dari warden. terima kasih :)
btw, walaupun aku tinggal 1 sem je lagi kat asrama ni (insyaAllah) dah sebak sikit kan,huhu. tu belum lagi betul-betul nak berpisah, untuk last sem tahun depan. huu ~
oke,fokus untuk semester ni dan semester depan. aja-aja fighting ! hee ^_+
apa-apa pun untuk yang baca hasil nukilan ni dan merupakan student APUM, kat sini saya nak mintak maaf atas segala kekurangan saya. tertegur,termarah,terjeling dan semuanya lah. saya tahu saya tak dapat jalankan tanggungjawab dengan sempurna tapi hanya ini yang saya mampu. insyaAllah barisan AJK baru akan memperbaiki balik apa yang kami kurang tahun ni. harap korang semua dapat bagi kerjasama yang baik pada mereka. sama jugak macam saya,hee. dan untuk AJK baru ni,saya harap korang dapat perform yang terbaik dan lebih baik dari kitorang semua. so good luck guys ! :) 


*saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki tau-tau awak semua !

0 ulasan: