Selasa, 27 September 2011

No :)



Ni pertama kali saya buat kisah tentang soal hati & perasaan . selamat membaca. tak nak baca,takyah baca oke,hee.
Pertama sekali saya mintak maaf sebab buat awak dan awak dan awak semua terluka (mungkin) sebab saya. Kadang-kala saya tak sedar yang mungkin saya dah bagi harapan kat awak atas layanan saya terhadap awak semua. 

Tapi-tapi untuk awak, lepas apa yang jadi awak tak boleh salahkan saya totally sebab saya tak terima awak. Awak salahkan saya dan awak jadikan saya sebagai punca kenapa awak jadi 'nakal' sekarang. Awak permainkan perasaan perempuan atas alasan saya pernah mainkan perasaan awak dulu? Itu salah. Awak tak boleh paksa seorang perempuan untuk sukakan awak dan saya tak pernah mainkan perasaan awak act. Awak dah salah faham dengan saya sebenarnya.  Dan awak tak boleh setiap kali im dengan saya,awak nak marah-marah saya dan jadikan saya punca semuanya dan buat saya rasa bersalah atas apa yang dah berlaku. 

Dan awak pula, saya mintak maaf sebab tak terima awak jugak sebab awak terlalu baik untuk saya. Im not good girl. Saya banyak kekurangan. Nampak dasar, mungkin saya sempurna tapi tanpa awak sedar saya sememangnya tak sesempurna macam perempuan lain.

Easy to say NO than YES actually. 

Dan awak pulak,saya mintak maaf sebab tolak awak. sebab..saya tak layak lagi untuk semua ni. Macam orang lain jugak, you are too perfect for me :)

untuk awak jugak, tak boleh nak paksa seorang perempuan untuk terima awak. Dan awak tak boleh nak jadikan keadaan diri awak buat orang lain berbelah bahagi dengan awak. Saya mintak maaf. Saya mengaku saya memang kejam buat awak camtu. Saya tak layak jadi kekuatan awak.


Saya mintak maaf kalau layanan saya buat awak berbunga dengan saya, haha. Dan terima kasih untuk apa yang awak dan awak dan awak-awak lah dah bagi kat saya. hee. I'll appreciate it. Im sorry for all my wrongdoings ! saya doakan awak semua dapat jodoh/gF yang baik lagi solehah dari saya yang umpama hidup segan mati tak mahu ni, hee. 

dan..tak perlu kot nak doakan saya tak bahagia dengan future bf/husband saya akan datang. dan.....doakan semoga apa yang saya buat kat awak semua,jadi kat saya balik. seriously, im shocked with that. mungkin sebab tu saya masih single. saya tak pernah doakan yang buruk-buruk kat kawan-kawan saya. pls guys :(

Pls,dont keep your grudges toward me. saya ni manusia biasa. tak lari dari kesilapan. saya mintak maaf kalau layanan saya terhadap awak semua lepas ni hambar je. 


*selamat hari raya maaf zahir & batin.

0 ulasan: